| Vad tycker ni om serien och filmerna? | |
|
+4Physis Meppe Turtwig Dragonmaster 8 posters |
Författare | Meddelande |
---|
Dragonmaster Jr.
Antal inlägg : 18 Registration date : 08-02-03
| Rubrik: Vad tycker ni om serien och filmerna? sön feb 03, 2008 6:39 pm | |
| Vad tycker ni om serien? Jag tycker om den det händer mycket i Pokemon, men det är lite långt mellan varje gymstrid tycker jag. Det är rätt mycket fillers i serien vissa avsnitt kan vara riktigt tråkiga, men vissa också riktigt bra med. Pokemon ligorna är alltid bra och fighterna. | |
|
| |
Turtwig Jr.
Antal inlägg : 13 Age : 31 Location : Nybro Humor : glad Registration date : 08-02-03
| Rubrik: Sv: Vad tycker ni om serien och filmerna? tis feb 05, 2008 9:30 pm | |
| Ros: Ash Fångar en chimchar Ris: Paul är Hjärtlösare än Någon annan Rival som ash har | |
|
| |
Meppe Bug
Antal inlägg : 95 Age : 32 Location : Finland Registration date : 07-11-23
| Rubrik: Sv: Vad tycker ni om serien och filmerna? mån feb 11, 2008 11:01 pm | |
| gillar det, ger 99999999999999999/5 stjärnor åt de flesta dragon avsnitt | |
|
| |
Physis Bug
Antal inlägg : 146 Age : 32 Location : Huddinge Job/hobbies : Manga, Pokemon, Webdesign, Teckna Humor : Galen Registration date : 07-11-23
| Rubrik: Sv: Vad tycker ni om serien och filmerna? tor jul 17, 2008 4:27 pm | |
| Jag har tröttnat lite på att Team Rocket ska vara med i varje avsnitt. Det kan väl vara andra skurkar som ställer till med problem ibland och inte bara Jessie och James... Annars tycker jag animen är riktigt spännande att titta på! | |
|
| |
Twixxie Jr.
Antal inlägg : 26 Registration date : 08-10-09
| Rubrik: Sv: Vad tycker ni om serien och filmerna? tor okt 16, 2008 10:49 pm | |
| jag gillar också animen, den är kul | |
|
| |
charmander Jr.
Antal inlägg : 32 Registration date : 09-01-28
| Rubrik: Sv: Vad tycker ni om serien och filmerna? ons jan 28, 2009 10:16 pm | |
| spännande för varje avsnitt som går... speciellt när Ranger solana och en legendarisk pokemon (som celebee och deoxys) medverkar i en. | |
|
| |
dialga75 Jr.
Antal inlägg : 15 Age : 27 Location : kalmar Job/hobbies : spela pokemon Humor : bra Registration date : 08-11-09
| Rubrik: Sv: Vad tycker ni om serien och filmerna? fre feb 20, 2009 11:14 pm | |
| jag tycker de flesta är bra men vissa är dötrista!hm.hoppas att de tar en strid mot team galactic snart. | |
|
| |
Andrew Ägg
Antal inlägg : 5 Age : 1932 Location : Norrköping -Sweden Job/hobbies : Stort Pokémon-fan, Rollspel Humor : Brukar klassas som Ingen till Dålig Registration date : 10-01-31
| Rubrik: Sv: Vad tycker ni om serien och filmerna? sön jan 31, 2010 11:33 pm | |
| jag tycker personligen bara om Pokémon Generation 1 och 2... Generation 3 och 4 blev för mycket, precis som om skaparna förlorade all fantasi, och trots det skapade en massa nya Pokémon, som blev dåliga, fula, hemska. Jag älskar Serien! Jag har alla säsongerna nedladdade på datorn, och har kommit en bra bit in i säsong 2, Orange League! Än så länge är det mest generation 1 Pokémon, vilka är mina personliga favoriter <3 Annars älskar jag de (åtminstone) 3 första filmerna (då de är de enda jag sett x) ) | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Vad tycker ni om serien och filmerna? | |
| |
|
| |
| Vad tycker ni om serien och filmerna? | |
|