Dragonmaster Jr.
Antal inlägg : 18 Registration date : 08-02-03
| Rubrik: På vilken episode är ni på i Pokemon?(SPOILERS kan förekomma tis feb 05, 2008 11:23 am | |
| PÅ vilken episode är ni på? Jag är på episode 520 då Paul och Ash sammarbetar i Tag battle riktigt bra avsnitt pågår i tre episoder från 518-520. Den svenska versionen är bara för seg fortfarande kvar i början av SInnoh.XD | |
|
Diamond_Dialga Jr.
Antal inlägg : 37 Age : 30 Location : Nybro Job/hobbies : Manga & Katter Humor : Har jag det??? Registration date : 08-02-02
| Rubrik: Sv: På vilken episode är ni på i Pokemon?(SPOILERS kan förekomma tis feb 05, 2008 6:01 pm | |
| Jag tittar ju på den engelska dubbningen och har sett dom som har kommit ut än så länge. Sen tittar jag på orginalet (Japanska) som jag nyss såg var Pachirisu in Hoppowdons mouth!? Längtar till på torsdag då Lucario avsninttet kommer | |
|
Meppe Bug
Antal inlägg : 95 Age : 32 Location : Finland Registration date : 07-11-23
| Rubrik: Sv: På vilken episode är ni på i Pokemon?(SPOILERS kan förekomma mån feb 11, 2008 10:59 pm | |
| om du kallar svenska för seg skulle du se den finska. Vi är kvar i hoenn <_< | |
|
Dragonmaster Jr.
Antal inlägg : 18 Registration date : 08-02-03
| Rubrik: Sv: På vilken episode är ni på i Pokemon?(SPOILERS kan förekomma mån feb 11, 2008 11:54 pm | |
| - Meppe skrev:
- om du kallar svenska för seg skulle du se den finska. Vi är kvar i hoenn <_<
Det är väll för ansträngande språk och tar därmed längre tid att fixa framavsnitten. | |
|
Meppe Bug
Antal inlägg : 95 Age : 32 Location : Finland Registration date : 07-11-23
| Rubrik: Sv: På vilken episode är ni på i Pokemon?(SPOILERS kan förekomma mån jun 30, 2008 10:15 am | |
| Finska är inte mera ansträngande för de som pratar finska än svenska är för de som pratar svenska. | |
|
charmander Jr.
Antal inlägg : 32 Registration date : 09-01-28
| Rubrik: Sv: På vilken episode är ni på i Pokemon?(SPOILERS kan förekomma ons jan 28, 2009 10:12 pm | |
| dåligt är nu att TV4 har slutat sända pokemon på ett bra tag. kolla gärna på tv4 anytime istället för att gå upp kl8. jag är så himla morgontrött. | |
|
dialga75 Jr.
Antal inlägg : 15 Age : 27 Location : kalmar Job/hobbies : spela pokemon Humor : bra Registration date : 08-11-09
| Rubrik: Sv: På vilken episode är ni på i Pokemon?(SPOILERS kan förekomma fre feb 20, 2009 11:10 pm | |
| ja.jag undrar verkligen när de sänder pokemon igen? | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: På vilken episode är ni på i Pokemon?(SPOILERS kan förekomma | |
| |
|